diki.protrpen.se Sitemap - Kostupplägg bygga muskler
Home Site map
Contact
If you are under 18, leave this site!

Sitemap: Kostupplägg bygga muskler. 10 regler för att bygga muskler

Kalorier: 5–10 % över energibalans. Protein: 1,6–2,2 gram per kilo kroppsvikt och dygn. Fett: 0,5–1,5 gram per kilo kroppsvikt och dygn. Om du läser det här så betyder det att du vill bygga muskler.. Oavsett om du vill bygga större armar eller gå upp 20 kilo i muskler så är denna guide för dig.. Den här artikeln skulle man kunna säga är en sammanfattning utav flera olika artiklar som jag har skrivit, och är i grunden en mindre och lättare att förstå version utav min Bulkguide. Fixa Bättre Kostupplägg För Bulk Med Dessa Simpla Steg. Jag hade väldigt svårt för att gå upp i vikt och bygga muskler. Många gånger kändes det som inget hänt, trots att jag försökte allt. Eftersom “inget hände” började jag jaga kalorier – snabbmat, chips och godis – . Kost som bygger muskler. Kroppsbyggare, fitnessatleter, personliga tränare och dietgurus kommer att säga dig en sak: “Kosten är minst 50 % av de resultat som du får. För bästa resultat rekommenderar vi ett unikt anpassat tränings- och kostupplägg efter just dig och ditt mål. Detta hjälper vi dig gärna med. Vi erbjuder välutvecklad tjänst inom personlig träning online med app.


6 7 8 9 10 11 12 13 14